sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Story of my wrist

No siinä se nyt sitten komeilee! Meikän ensimmäinen, muttei taatusti viimeinen tatuointi. Long time no see. Käytiin Willun kanssa ottamassa samat tekstit Tatuointikellarissa, Tampereen keskustassa. Ne maksoivat yhteensta satkun ja mun tekstii väännettii n. tunnin verran. Kauhujutut jylisi mun pääkopassa kun menin sinne, koska kaikkialla toitotettiin että ranne on hirveän kivulias paikka, mutta mutta.. Ei se ollut. Toki se nyt vähän nipisti ja aalloittain tuntui enemmän tai vähemmän, mutta en nyt kivuksi kutsuisi. Olen todella tyytyväinen lopputulokseenkin ja varmaan palaan seuraavan tatuoinnin myötä samaan mestaan!
Olen suunnitellut tatuointihankintoja useampia kuin yhden, mutten ole saanut vielä oikein mitään aikaiseksi. On suunnitteilla yhtä ja toista ja tärkeää mulle on se, että se tatuointi edustaa jotakin minulle äärimmäisen tärkeää. Olen ollut aina sitä mieltä ettei hetken mielijohteita pidä iskeä ihoon.. Mitä sitten jos kyllästyykin?
Ja sitten viime syksynä tämä tatuointi-idea syntyi hetken mielijohteesta ja periaatteessa jouduin syömään sanani. Tatuoinnin odotuksen suhteen on ollut ylä ja alamäkeä, myönnän. Aluksi olin innoissani, sitten hieman epäileväinen, sitten taas innoissani, sitten epäileväinen.. Ja sitten huomasin että epäilyt jäivät taakse ja olinkin vain innoissani. Koska tämä tatuointi, vaikka olikin osittain hetken mielijohde, sisälsi kuitenkin kaipaamani tarinan ja tarkoituksen.
Tämän tarinan taustalla on tarina, joka yllättäen kantaa viime syksyyn ja mikä vielä yllättävämpää, se liittyy Michael Monroe-bändiin. Kuten te kaikki lukijat nyt varmasti jo olette huomanneet, juoksimme n. 19 keikalla viime vuoden aikana. Vuoden viimeisien Tavastia-keikkojen yhteydessä oli Street Team-tapaaminen, jolloin Steve nauroi meille huomatessaan meidät ja totesi nyt ihossa komeilevat sanat, Long time no see.
Sinänsä joku voisi pitää tätä taustaa typeränä, mutta itse en pidä. En todellakaan. Se muistuttaa hienosta hetkestä, hienoista ihmisistä.. ja myöskin hienosta vuodesta. Tuo teksti nimittäin kuvailee kaikista parhaiten myös vuotta 2011. Se on eräänlainen ajanjakso. Tärkeä ajanjakso. Ja nyt se on aina mukana.

Seuraava voisi olla sitten ensi syksynä ja vaikkapa Klonkku.. hmm..

2 kommenttia:

  1. No eipä oo kovinkaa omaperäne tatuointi ku just tänää näin samanlaise!!11 xDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi vittu!!!! :<<<< KUKA OOT?!!! JA MISSÄ NÄIT MUKA?!!!

      Poista