torstai 10. lokakuuta 2013

Sauna, kahvi ja salmiakki

Mulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen kummallinen tunne etten ole enää kokonainen. Aivan kuin osa minusta olisi jäänyt jälkeen tai hypännyt suuren hypyn tulevaisuuteen. Olen tajuttoman onnellinen (ellei joku tampio sitä jo edellisestä merkinnöistäni ole tajunnut..) ja elämä hymyilee. Eikä tämä puolikkaana oleminenkaan haittaa, se on enemmänkin jännittävää kuin surullista. Se pistää ajatuksen juoksemaan taas sinne missä toinen jalkani jo on.


Eilen oli huippua. Juuri kun luulin ettei bändi voi enää paremmaksi muuttua niin ne teki sen kuitenkin. Enää en epäile tippaakaan ikinä, koskaan; tämä bändi pistää kokoajan paremmaksi ja se on aivan tajutonta. Ottakaa mallia ihmiset, niin sitä livekeikka vedetään!
Plus, oli tosi jees päästä kuuntelee sound checkiä sisälle koska keikka oli aivan liian lyhyt. Jos nyt jotain marinaa täytyy sanoa.


Kävin äsken saunassa. Olin aivan unohtanut kuinka täydellinen paikka sauna on. Heitin kaksi ämpärillistä vettä kiukaalle ja voi että. Sitten kun mulla on isona oma talo, jossain päin maailmaa, niin haluan sinne saunan. Se ei ole toive, se on elinehto. Se on yksi niistä harvoista asioista, joita jään Suomessa kaipaamaan. Se ja salmiakki, koska mikään ei voita kahvia ja kunnon tujua salmiakkia.


Ulkona on ihana syksy. Aivan tajuttoman ihana syksy. Kaikki puut on keltaisia tai punaisia ja haluaisin vain juosta kameran kanssa ikuistamassa tätä aikaa. Se on niin upeaa katseltavaa ja koettavaa. Tänään alkoi onneksi syysloma, joten melkein mikään ei estä mua juoksemasta pitkin metsiä. Aion harrastaa sitä ensi viikolla enemmän tai vähemmän.
Parasta tässä syksyssä on myös se että olen laihtunut seitsemän kiloa. Noin! Nyt se on sanottu ääneen! Ja ei jumantsuikka mikä fiilis! Tästä on matka vain eteenpäin, kaikissa matkan olomuodoissa.


Tsekatkaas vähän mun kuvia Devistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti