tiistai 20. marraskuuta 2012

Tukehdu porkkanaan

Tukehtukaa porkkanaanne kateelliset, mä olen maailman onnellisin ihminen. Mulla on katto pään päällä. Mulla on koti mihin palata. Mulla on kaksi kissaa, jotka rakastaa mua niin paljon et ne jaksaa päivittäin vittuilla mulle pomppimalla päällä kun yritän nukkua. Mulla on maailman paras koulu ja mä tuun valmistuu maailman parhaaseen ammattiin. Mun työpaikkakin on sellanen, mistä vain harvat pystyy ees unelmoimaa. Mulla on ihana perhe ja maailman ihanimmat ihmiset. Mulla on unelmia ja päämääriä. Mulla on tulevaisuus ja juttuja, joiden takia tapella. Mä saan tehdä mitä haluun.

Mua alko tässä kyllästyttämään ihmisten ainainen valitus siitä kuinka kaikki on päin helvettiä, joten ihan vain vittuillakseni sillä kuinka ihana elämä mulla on, päätin kertoa siitä. Eikä mulla muuta sanottavaa sitten ollutkaan.

4 kommenttia: