torstai 18. lokakuuta 2012

Minä ja ykstoista muuta

Mulla on tällä hetkellä arviolta neljä merkintäaihetta mitkä pitäisi kirjoittaa. Suurin on eilisiltainen WASP, mutta siitä kirjoitan sitten kun typerä kännykkäni saa siirrettyä kuvat koneelle. Piuhahan on taas kolmensadan kilsan päässä niin pitää vähän harrastaa langatonta siirtoa..

Joten tartun ekana Tiinan heittämään haasteeseen.

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them.
3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs.


1. Olen kahviriippuvainen ja myönnän sen. Jenkeissä sain parissa päivässä japanilaisilta kavereiltani moisen arvonimen. Sen ja tämän haasteen kunniaksi hilpasenkin nyt keittämään kahvit.

2. Minulla on kaksi kissaa, joita ei ole järjellä pilattu. Toinen unohtaa syödä ja toinen syö kaiken ja oksentaa. Niiden nimet on Nikki Matthias ja Tommy Rudolf. Nimet tulee Mötley Crüen Terror Twinseiltä ja tokat nimet Scorpionsin kitaristeilta.


3. Olen tavattoman nirso musiikin suhteen, mutta kun bändi iskee, se iskee kovaa. Esimerkkinä voisin sanoa Hardcore Superstarin, jonka ehdin nähdä kolme kertaa ennen kuin se onnistui täydellisesti aivopesemään mut. Sitten toisaalta olen nähnyt Stam1nan useammin kuin jaksan muistaa mutta ne äijät ei ole onnistunut tekemään muhun mitään elämää suurempaa vaikutusta vaikka koville tuntuvat kyllä yrittävän.
Sitten on esim. Reckless Love, joka ei iske ei nyt eikä koskaan. Tiedän sen jo nyt.

4. Minulla on myös ns. "paskan musiikin päiviä", jolloin kuuntelen sellaisia oikeasti hyviä suomalaisia bändejä, mitkä eivät oikeastaan istu niiden oikeiden rakkaiden bändien listaan. Niitä, joiden levyjä mulla ei ole eikä välttämättä koskaan tulekaan, mutta joilla on hyviä biisejä ja jotka on hyviä bändejä. Kuten esim. Apulanta.

5. Rakastan musiikkia, mutta toinen puoli elämääni on omistettu elokuville. Opiskelen elokuvaajaksi ja käsikirjoittajaksi. Toivon mukaan olen joskus pirun hyvä kuvaaja ja pääsen ohjaamaankin. Itseasiassa ensimmäinen kunnon ohjaustyöni on nyt työn alla; lyhärin kuvaukset luultavasti ensi toukokuussa.

6. Toinen sydänlohkoni on Los Angelesissa. Tai ehkä se on kokonaan siellä. Se kuulostaa kliseiseltä, mutta niin asiat vain ovat. Ennen LA oli tavoittamaton unelma, mutta nyt se on päämäärä jota kohti ollaan menossa. Unelma muuttui rakkaudeksi viime elokuussa.

7. Olen menettänyt uskoni Suomen sairaalatoimintaan ja jos joskus tulen pahasti sairaaksi, menen yksityiselle vaikka joutuisin velkavankeuteen. Suosittelen samaa kaikille; ei kannata maksaa itseään kipeäksi paskasta hoidosta.

8. Olen odottanut Hobitti-elokuvia kuin kuuta nousevaa siitä pienestä hetkestä saakka kun ne joskus vuonna käpy ja kirves ilmoitettiin että ne tehtäisiin. Nyt ekan osan ensi-iltaan on enää 54 päivää.

9. Mulla on kivaa kun asun Tampereella, mutta jotenkin se mesta on mulle silti vain välietappi. Jos en maailmalle jostain syystä pääse, joskus mua voi etsiä vielä Helsingin kirjoilta.

10. Tällä hetkellä istun vaaleanpunaisessa huoneessa, jossa asuin ennen kuin muutin Tampereelle. Kelatkaa. Minä vaaleanpunaisessa huoneessa. Something to think about.

11. En ole saanut vielä kahvia.


1.Oletko tottunut saamaan, mitä haluat? Teetkö paljon sen eteen, että saisit sen?
Tavalla tai toisella kyllä. En ehkä ole saanut sitä mitä haluan ihan heti, mutta jos jotain haluan ihan järkyttävän paljon, teen kyllä kaikkeni niin kauan että saan sen.

2.Haluaisitko tulevaisuudessa lapsia?
No periaatteessa voisi ehkä, mutta sen näkee sitten. Ura ensin.

3.Jos saisit valita, minkä taikavoiman haluaisit itsellesi? Miksi valitsisit juuri sen?
Aikamatkustus! Ei muuta kiitos. Koska haluan tällä hetkellä vuoteen 1991.

4.Millainen on sun herätysääni?
Sellanen mahdollisimman tylsä Nokian perus joku rällätys. En voi herätä mihinkään ihanaan hienoon biisiin niinku monet tuntuu tekevän; en halua alkaa vihaamaan niitä hyviä biiseä.

5.Mistä asiasta olet viimeksi ollut todella innoissasi?
En nyt vielä halua hienoja juttuja paljastaa, saatte kyllä tietää sitten kun on sen aika!

6.Jos pitäisi valita 1 ruoka, mitä sinun pitäisi syödä koko loppuelämäsi, mikä se olisi?
Wokkiriisikanamaissi-sörsseli, koska se vaan on helppoa, halpaa ja hyvää! Omnomnom.

7.Mille asialle viimeksi nauroit?
Mun ja Willun yhelle eilisiltaiselle videolle, jossa feilataan kyllä oikein komeasti. Tai minä feilaan.

8.Mitkä on suurimmat pelkosi?
Että unohdun Suomeen.

9.Tiedätkö jo, mitä teet ensi kesänä?
En tiedä satavarmasti, mutta suunnitelmia on jo kertynyt muutamia. Vähän on ollut puhetta mm. siitä että näkisin yhtä italialaista ja japanilaista kaveriani. LA:hin asti ei varmaan rahatilanne mua päästä, mutta ehkä Italiaan? Ja sitten on ne festarit.. ja työharjottelu ehkä.

10.Mitä teit eilen?
Olin katsomassa Waspia Circuksessa vesa keskisen, itikan, vatipäiden ja pippelin kanssa.

11.Jos sinulla olisi 2 vuorokautta elinaikaa jäljellä, mitä asioita haluaisit tehdä?
Lähtisin tältä istumalta lentokentälle ja ottasin ekan koneen kohti Jenkkilää. Suomessa en kuole saatana.

En jaksa kaivaa yhtätoista tyyppiä mun seuraamista blogeista, jotenka en lähetä haastetta kellekään erityisesti.. Paitsi näille ihmisille; Jos olet menossa katsomaan Michael Monroeta syysrundeilla, haaste on sinulle. Jos odotat Hobitin ensi-iltaa, tämä haaste on sinulle.
Pitäkää hauskaa!

2 kommenttia:

  1. Tulin pohtineeks tota herätysääntä. Ehkä olis ovelaa laittaa joku paska biisi sellaseks, ei olis pelkoa et alkaa vihaa biisiä koska se on suolesta jo valmiiks ja pääsis ainakin nopeesti ylös kun haluaisi vaan vaientaa sen paskan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Nokian joku perus liirumlaarumi ajaa kans tän asian koska ai vittu on ärsyttävä piipitysääno...

      Poista