lauantai 13. lokakuuta 2012

Sieniperjantai

Oltiin siskon kanssa sienessä tänään ja oijoi saatiin niitä palllljon.

Koska himoitsen aina ja kaikkialla juustokakkua, jouduin haasteen kynsiin. Pistän pahan kiertämään; jos himoitset juustokakkua aina ja kaikkialla, vastaa alla oleviin kymysyksiin. Kiitos Tiina!

1. Mitä suunnitelmia viikonlopuksi?
Tälle viikonlopulle? Öms.. Tee töitä. Ja töitä. Ja sit vähä viel töitä. Ja sit oon ilonen. En kai mä muuta? Ens viikon viikonlopuks? Öm.. Teen töitä. Ja töitä. Ja sit vähä viel töitä. Ja siin välis käyn perinteisis hirvipeijaisis ilman rahaa ja toivon et hirvimiehet on kivoi.

2. Milloin sulla on syysloma ja mitä aiot tehdä silloin?
No se on nyt. Tai siis alko tänää eli ens viikon. Mitäkö teen? No käyn Waspii kattoos keskiviikkoon ja sit teen 7 päivää töitä ja tsillailen. Pitäs yhtä kässärii katsastella et voin marista siit sit hyvil mielin loman jälkee...

3. Tykkäätkö talvesta?
Rakastan talvea. Oon aina rakastanu talvea.. Siis sitä talvea kun on kaks metrii lunta ja 10 astetta pakkasta. Jos sataa vettä ja paskaa taivaalt viel joulukuus ni vihaan.

4. Mistä ostat yleensä vaatteesi?
.. Mun kaikki vaatteet on ostettu jostaa vittu.. Prismast. En minä tiedä. Niit vaa salaperäsest ilmestyy mun kaappii aina välil enkä oikee tiedä et miten tai mistä. Robin Hood<3 nbsp="nbsp" p="p">
5. Millainen fiilis sulla useimmiten on? Oletko iloinen vai surullinen ihminen?
Ilonen ehdottomasti! Angstasin aikanani liikaa joten nyt en enää jaksa. Jos vituttaa ni sit vituttaa, jos surettaa ni sit surettaa mut anti olla. Niist pääsee vittu yli jos haluaa ja mä en jaksa enää ryömii jossaa paskas. Elämä on ihan kivaa jos sen elää niinku ite haluaa eikä niinku muut haluaa sun elävän sen.

6. Jos voisit päästä minne vaan, missä haluaisit olla juuri nyt?
Itseasias mä haluaisin pomppii enemmänki ajas. Marraskuun loppu, joulukuun alku, 12.12.12, ens toukokuu.. Niin. Ehkä mä vähä paikaski pomppisin riippuen siit saanks pomppii myös ajallisest. Jos en saa ajallisest pomppii ni täs on oikeestaa nyt aika hyvä.

7. Mitä kadut?
En voi rehellisesti sanoa katuvani tällä hetkellä yhtään mitään, koska en usko että katumisella saa mitään muuta aikaseks ku itellee pahan mielen. Pitäiskö mun sit katuu jotain vai?

8. Oletko sama ihminen, kuin vuosi sitten?
En ole. Olen muuttunut paremmaksi ihmiseksi ja tiedostan sen itsekin.

9. Olisitko valmis tekemään mitä vain, jonkun tietyn ihmisen takia/puolesta?
Olisin. Maailmassa on muutama ihminen joiden puolesta voisin tehdä mitä vain. Ehkä yrittäisin ensin kiertää ja kaartaa sen että pääsisin ite helpommalla, myönnän, mutta jos en siinä onnistu niin kyllä mä sitten tekisin senkin sitten.

10. Mikä on elämän tarkoitus?
Saavuttaa unelmansa. Oon aika varma siitä.

4 kommenttia:

  1. Kiva uus ulkka papanainen. Vaikka osa noist kuvista onkin sellasia et tekis mieli itkee, mut ei voi minkään xD

    Sienet <3

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu blogissani!

    VastaaPoista
  3. UPEE BANNERI. ja ulkoasu. Oot ihana. Ikävä. Ei mul muuta.

    VastaaPoista