keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Ruotsalaisia unissani


Aurinko paistaa sälekaihtimieni läpi. Lintu lensi ikkunan ohi ja kissat sekosivat. Kello on 7.47 ja olen ollut puolitoista tuntia hereillä. I had a weirdest dream last night. Minä ja Dregen käveltiin Kuusaalla ja Hardcore Superstar järjesti mulle yksityiskeikan. Mikä ehkä hämmentävintä, niillä oli blondi rastapäinen kitaristi. Ja Dregenillä oli Standard-niminen koira. 

Mun vaatteet ja kledjut for today.
Mulla ei taida olla mitään järkevää sanottavaa, mutta haluan silti purkaa itseäni blogiin, koska sitä vartenhan tämä on. Mutta elämä on aika kivaa. Kevät on tullut, mikä tarkoittaa sitä että kesä on ihan tuossa nurkan takana. Äitini soitti eilen ja sanoi ettei sen autoa ole tarkoitettu sellaisille matkoille, mitä ollaan ensi kesänä ajamassa. Kuulin sen äänestä ettei se ollut tosissaan, vaikka kyllä sitä hieman epäilytti. 

Korut for today.
Liityin tässä pari päivää sitten Facebookin Rokkaribloggaajat-yhteisöön, mikä tuntui ensin hyvältä ajatukselta. Sitten meni alta vuorokausi ja aloin katua päätöstäni. Erosin sieltä. Se herätti miettimään Lakikirjaa ja sitä, mikä tämä blogi on olevinaan? Totesin ettei tämä ole rokkariblogi. Tämä on liipadaapa-blogi, jossa yksi vatipää kertoo omista seikkailuistaan ja avaa ajatusmaailmaansa ja rokki on osa sitä. Mutta että rokkariblogi? Ei. Ei kai. Eihän? Ei.

Mun kynnet for today.
Mutta ajattelin nyt kokeilla miten tämä taipuisi rokkariblogiksi ja otin kuvat kynsistäni (itseasiassa ne on vielä ottamatta, otan ne kohta ja lisään tähän) ja kynsilakasta mitä käytän. Saatan tehdä saman myös tukalleni, koska ajattelin laittaa sen tänään vappufeikkipunkkaripiknikkiä varten. Ja muutenkin postata meikeistä ja vaatteista. Sitähän ne rokkariblogit on? Ai niin ja mun pitäisi puhua stadin slangia. 

Mun silmät for today.
Eilen kävi hassusti. Pankkini oli laittanut korttini jäähylle syystä, mitä ne ei itsekään pankilla tienneet. Saan sen torstaina takaisin toimintaan, kunhan käyn konttorilla. En minä rahaa vappuna olisikaan tarvinut. No olisin. Maito on loppu, olen seitsemältä aamulla hereillä ja joudun juomaan aamukahvini mustana. Ehkä se on mun aamun missio?

Eläimistä pitää aina olla kuva.
Mun kämpän lämpösin paikka on edelleen pakastimen päällä. Laitoin sinne äsken valkosipulisämpylätaikinan lämpiämään. Löysin jääkaapistani kurkun ja nyt saan aamiaista. Ja sitä mustaa kahvia. Kai se pankki tekikin sitten ihan oikean ratkaisun vaikka ei mua kiinnostaisi mennä jonottelemaan kaikkien mummojen sekaan. Vaikka ne lepposia tyyppejä onkin.

Mun tukka for today.
Eilen kävi myös toinen hassu asia. Siivosin kämppäni tai ainakin aloitin. Siivosin keittiön ja kaikki ruokakaapit. Siivosin vessan suihkuttamalla kaikki seinät ja jumalauta sitä kissankarvan määrää. Niistä olisi saanut yhden kissan lisää tähän talouteen. Puunasin myös keikka-alttarini ja muut hyllyt. Vein koriste-esineet pesulle. Sitten kyllästyin enkä jaksanut pestä lattiaa ja nyt on vähän puolitiehen jäänyt olo. 

Mun ulkovaatteet for today.
Tänään tosiaan piknikkeilemään photo shoottinki mieles. Pudotin muuten koneeni äsken lattialle ja mokkula vääntyi, mutta toimii silti. Oli kuin pahin pelkoni olisi tapahtunut, mutta sitten se ei ollutkaan sitten mitään. Nyt sämpylää ja mustaa kahvia! Nomnom!

Meiksi for today.
ps. Joo ei toiminut rokkariblogina, ei. 
pps. Älkäähän rakkaat ottako nokkiinne, mul oli vaan tylsää.
ppps. Oikeaoppisesti tähän pitäis kai huijata joku biisi, jota kuuntelee "just nyt" mut en jaksa ku youtube ei oo kaveri tänää.
pppps. Moikka!

2 kommenttia:

  1. Voi vittu xD
    Tää postaus tuntu aluks ihan perkeleen pelottavalta, mut lopus hajosin.

    VastaaPoista