tiistai 4. kesäkuuta 2013

Tykkään siitä sinisestä ja siitä valkoisesta.. Ja siitä vihreästä ja niiden composta.

Kesäloma otti ja alkoi aikaisemmin. Kyllähän se vähän vitutti aluksi, mutta kyllä tää nyt aika jees on.


Pilvet näyttää kivalta vapaan taivaan yllä. Tykkään siitä sinisestä ja siitä valkoisesta.. Ja siitä vihreästä ja niiden composta. Se oli väriensä puolesta hieno päivä aloittaa tämä kesä.


Kotona mun rakkaat odotti mua. Niillä oli ollut ihan kamala ikävä enkä saanut yhtään rauhaa. Ei sinänsä, en olisi sitä kaivannutkaan. Rakkaus on aina kivaa.


Tässä on Tommy ja mun jalka. Toi kiva läiskä mun polves jäi siitä rekasta. Tajusin tämän kuvan myötä että siinä on myös mustelma. Mutta ei se mitään, se on jo paranemaan päin vaikka välistä vähän vittuileekin. Kesä senkin korjaa.


Tänään kävin sukuloimassa ja sitten kuvaamassa kun koirat ui. Se oli ihan sairaan hienoa, koska kamera best ja koirat. Ja oli ne ihmisetkin kivoja. Rakastan Shutteria ja kesää.


Sitten vein poikani pihalle, koska niin mä lupasin. Nikki sekosi onnesta, Tommy samoin joskin hieman viiveellä. Tommy on meidän kova jätkä sisätiloissa, mutta kun ulos mennään niin ollaan mammanpoikaa. Nikki taas on kovis ulkona ja mammanpoika sisällä.

Että sellainen kesän aloitus.


ps. ihan hirvee musavideo. Oikeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti